عوارض جراحي شكم
نوشته شده توسط : مونا احمدی

متخصصان  با اشاره به اينكه بسياري از بانوان و حتي مردان كه چربي اضافي شكم دارند بهترين راهكار رهايي از اين معضل را جراحي زيبايي شكم مي دانند بر اين باورند  تحقيقات انجام شده بيانگر آن است كه جراحي زيبايي شكم و انجام مستمر اين كار سلامت فرد را با خطر جدي مواجه مي كند.

شايان ذكر است كه بسياري از مبتلايان به چاقي به جاي استفاده از رژيم هاي مناسب غذايي و انجام فعاليت هاي ورزشي به اين نوع راهكار متوسل مي شوند. حسيني تصريح كرد:عواملي مانند ژنتيك و محيط بر چاقي افراد تاثير گذار است و معمولا اين روند با الگوي غذايي نامناسب از قبيل پرخوري هاي زياد زمينه بيشتر اين معضل به ويژه چاقي در ناحيه شكم را به دنبال دارد.

 هم اكنون سه نوع عمل جراحي پلاستيك شكم ابدومينوپلاستي (تامي تاك)، ليپوساكشن (خارج كردن چربي زير پوستي) و يا تركيب اين دو روش استفاده مي شود كه اگرچه به ظاهر موفقيت آميز بوده و موجبات رضايت فرد را فراهم كند اما عوارضي را به دنبال دارد.

 اين فوق تخصص جراحي پلاستيك مركز آموزشي تخصصي و فوق تخصصي آيت الله موسوي زنجان، عفونت، تجمع مايع، از دست دادن پوست، درد و تورم پاها را از جمله عوارض جراحي زيبايي شكم بيان كرد و گفت:بسياري از متقاضياني كه براي انجام اين نوع عمل مراجعه مي كنند در مورد عواقب و عوارض هاي آن بي اطلاع هستند.

بايد بدانيد ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي بهترين راهكار براي كاهش وزن و  درمان چاقي است كه بايد بيش از روش هاي ديگر لاغري از جمله اعمال جراحي مورد توجه قرار بگيرد.




:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: